Followers

Sunday, June 19, 2011

Majalah TARBAWI Bil. 1


Segala puji buat Tuhan yang memberikan nikmat iman dan nikmat Islam kepada kita. Selawat buat junjungan yang mewariskan perjuangan Islam dan seribu keteladanan buat para pendukung amal Islami. Naskah TARBAWI ini menemui anda untuk mencambahkan lagi bahan pemikiran tarbiah yang mampu menguatkan lagi aspirasi pendukung gerakan Islam untuk terus menggelut medan amal Islami yang sarat dengan mehnah dengan ujian ini.

Majalah TARBAWI ini adalah sebahagian usaha Lajnah Tarbiah Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) untuk terus mengalirkan energy kefahaman dan pemerkasaan fikrah kepada ahli-ahli PAS untuk terus dibentuk kefahamanmereka terhadap perjuangan Islam.

TARBAWI akan kekal membawa aspirasi tarbiah untuk terus mencetak kader-kader baru dakwah yang dinamis, cerdas dan mampu berinteraksi dengan dunia yang semakin pantas berubah. Juga untuk para amilin yang telah lama berselut lumpur bersama jemaah agar energy mereka yang terkuras akan diperbaharui semula kerana proses tarbiah adalah proses yang panjang, sepanjang hayat yang tidak mengenal titik noktah.

(Cabutan dari warkah Editor)

Editor: Ustaz Ridhuan Mohd Nor
Penerbit: JUNDI RESOURCES (1706325-W)
Cetakan: PERCETAKAN ZAFAR SDN BHD

Dapatkannya sekarang!!!

No comments:

Post a Comment